Home again.

Hej. Kom hem för ett tag sen. Känns skittråkigt att vara hemma igen. Men ändå ganska skönt. Drar nog tillbaka till Uppsala snart igen. Har stor lust att flytta dit och gå i skolan där istället. Får se vad som händer i framtiden. Har iallafall haft så jävla roligt i Uppsala. Har skrattat tills tårarna runnit och hittat på massa galna saker och träffat så härliga personer.
 
Nu har jag precis kommit ur duschen iallafall. Sen ska jag käka sen ska jag börja fixa mig sen drar jag och Moa till stenö på quizz. Ni får bilder från Uppsala och bilder på vad jag köpt typ imorgon. Puss :)
Bild från när vi var på bio med Anton och kollade på den nya filmen Cockpit. Skitrolig film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0