Jag vill inte klandra dig, jag bara saknar den gamla dig.

Hej! Igår var ju upptagen hela dagen sen på kvällen så drog jag ut med Moa. Vi typ cyklade omkring och snackade lite. Sen köpte hon pizza sen cyklade vi hem till henne. Sen tog vi bussen ut till Mohed för att vi tänkte skrämma Madde och Alex som tältade där. Men såklart så började vi skratta och det blev helt misslyckat. Då gjorde vi iallafall upp en eld och grillade korv. Sen drog jag och Moa till busshållplatsen och såg att den sista bussen gick 01:40. Och klockan var kanske 02:15 då eller något. Så vi fick för oss att vi skulle börja GÅ hem. Vilket vi började. Men som tur var så kom det en bil som stannade som vi fick åka med in till stan för att vi kände dom lite. Hade vi fått gått hem hade vi inte varit hemma förrän kanske klockan 06:00 eller något på morgonen. Och vi hade inte kunnat ringa någon heller för att våra mobiler hade dött då. Kom hem till mig ungefär vid 03:30 och då somnade vi nästan direkt. 
 
Nu har jag precis vaknat till liv. Ska ta och hoppa in i duschen sen får vi se vad som händer idag. Blir sängen tidigt iallafall så jag orkar upp till jobbet imorgon. Sista veckan, skönt! 
En bild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0