Sömnbrist.

Herregud, kom hem för ett tag sen. Har inte sovit på hela natten. Var ute med Moa och Bazza igårkväll/natt sen bestämde vi att vi skulle sova hemma hos Moa. Alltså så skulle alla trängas i hennes säng. Gick väl bra för dom som låg längst in. Jag låg såklart längst ut och höll på att ramla ner hela tiden så jag la mig på golvet ett tag sen försökte jag sova i sängen igen men det gick inte. Så vid 07:30 ungefär så gick jag hem. Nu har jag precis satt igång en tvättmaskin och ska ta något att äta sen ska jag försöka sova lite. Sen ska jag packa inför Uppsala och sen på kvällen så kanske jag och Moa drar till Stenö på quizz. Idag blir det sängen tidigt så man är pigg tills imorgon, längtar! 
Trött och sliten tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0