Summer 2012.

Hej! Har precis vaknat till liv och sitter nu och dricker alvedon och kollar på One Tree Hill. Är ledig resten av sommaren nu. Blir att hitta på en massa roliga saker och hänga på stranden så jag kommer inte uppdatera bloggen så mycket, men det förstår ni nog. Vem vill sitta och hänga vid datorn varje dag på sommaren? Tyvärr så har det varit dåligt väder ända sen jag slutade jobba och kommer nog vara det några dagar till. Idag så regnar det lite och det är allmänt tråkigt väder ute så det blir en mysdag hemma idag. Kolla film och käka lite godis. Perfekt när jag har ont i huvudet och känner mig seg också. 
 
Så eftersom jag inte kommer blogga så mycket under sommaren så hoppas jag att ni får en underbar sommar! Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0