Ett fel närmare rätt.

Jaha, då var den här helgen slut då. Har inte gjort någonting speciellt alls. Har inte velat sprungit runt ute eller gjort något heller för jag vill inte riskera att bli sjuk igen. Men nu väntar två veckors jobb sen efter det så är jag fri. Men nu ska jag slänga på mig sovkläder sen kolla ett avsnitt ur one tree hill sen ska jag sova. Puss på er :)
Två bilder från idag. Åkte till Regnsjö med mamma och pappa och fikade på något ställe. Sen åkte vi till Bollnäs och kollade massa saker. Sen åkte vi till två kyrkogårdar och pysslade till några gravar. Sen ett tag efter allt det där så käkade vi på aspendos. Vi blev supermätta direkt och jag vägrade lämna typ halva pizzan så jag vek ihop den och tog med den hem, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0