If you don't like something about yourself, change it. If someone else doesn't like something about you, fuck them.

Hej på er! Den här dagen var riktigt dryg ända tills jag slutade jobba. Imorse när jag vaknade var jag hur trött som helst. Sen när jag kom ut till cykeln så upptäckte jag att det var jättelite luft i bakdäcket. Men hade inte tid att pumpa i ny luft så jag fick cykla utan luft. På vägen till jobbet tappade jag kedjan TRE gånger. Andra gången fick jag ett utbrott och tredje gången blev jag så förbannad att jag bara vela slänga iväg cykelhelvetet. Där snackar vi psykiskt utbrott alltså. 
 
Efter jobbet så hämtade jag och Erik ut våra leg, haha fyfan vad störd jag såg ut på kortet alltså! Sen efter det så åkte vi hem till Daniel och tog med massa saker till tippen och slängde det. Och nu har jag precis kommit ur duschen och ska slänga i mig lite mat. Sen blir det väl att sova. Fredag imorgon, har aldrig varit så glad över att det snart är helg. Bloggar mer sen när jag får tid/lust. Ha det bra, puss! :)
 
Bjuder på en bild där jag var både svettig och trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0