Keep you're head up. Be who you wanna be.

Sitter just nu och kollar på Seven. Det är film som jag har som bok här hemma som jag ska skriva en bokrecension om. Men tänkte kolla filmen först och sen läsa boken, annars kommer jag inte fatta någonting. Så imorgon på engelskan så ska jag göra den där bokrecensionen. Och sen på fredagmorgon så ska jag göra matteprovet i ekvationer. Sen är jag klar med allt. Är faktikst sjukt stolt över mig själv som har suttit i flera timmar och övat in allt som har med ekvationer att göra. I början fattade jag verkligen ingenting. Men sen sökte jag på internet över hur man skulle göra. Och nu sitter allt. Så jag är jävligt stolt över mig själv! Aja, ska lägga mig i sängen när jag kollat klart filmen och läsa boken. Bloggar mer imorgon, puss och godnatt 


Kommentarer
Postat av: stolta föräldrar <3

Vi är så jädrans stolt över dej fina du, vi vet hur du verkligen har fått kämpa och visst har du många gånger vela gett upp hela skiten...men du har tagit tag i böckerna igen å kämpat vidare..och nu har du fixat ALLT!!!.. det är det som kallas LYCKA <3 Du är den bästa dottern man kan ha..Älskar Dej Så Mycket<33

2012-06-12 @ 01:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0