Lite om gårdagen.

Hej! Gårdagen var sjukt bra. Var längesen jag hade sådär roligt faktiskt. Aja, tänkte dra lite snabbt vad som hände igår. Först drog jag och Moa till skytten på fest. Det var lite segt och tråkigt i början men sen blev allt mycket roligare. Sen drog alla ner på stan. Kollade på kapten röd som var grym. Sen efter det träffade vi på massa härliga folk och drack lite medans vi väntade på att den svenska björnstammen skulle börja. Och dom var lika grym dom med! Sen efter det drog vi på efterfest hos Ted. Sen ner på stan en snabbis och sen drog jag hem. Vet inte ens vad klockan var när jag kom hem, hade ingen koll alls. Somnade direkt när jag la mig i sängen.

Idag vaknade jag vid 16:30 ungefär. Käkade frukost sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här. Ska dra till Jonte sen och kolla på film. Bjuder på lite bilder här under. Snodde alla utom den sista av Madde. Själv glömmer jag alltid bort att ta bilder.
Och en söt bild på mig och Oliver. Där började man dock bli ganska sliten, därav utseendet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0