Don't chase after anyone who wants to leave you, if they want to walk out of your life, hold the door open for them.

Var ju som sagt ut med Moa tidigare idag. Var verkligen hur varmt som helst. Trodde jag skulle dö på riktigt där ett tag. Men man ska väl inte klaga antar jag. Vi gick iallafall runt lite i stan, sen köpte vi mjukglass på sibylla, sen gick vi till en brygga vid ån och solade lite. Sen drog vi hem till henne och hängde lite där. Sen la vi oss på hennes studsmatta och snackade sen drog jag hem och nu sitter jag här. Ska väl ta och plugga lite matte tror jag, eller så blir det att jag kollar på One Tree Hill. Man kan ju undra vad jag kommer välja.. Jaja, bloggar mer imorgon! :)
Ignorera mina fruktansvärt fula trosor på bilden.
Ser ju lite halvdrogad ut efter en dag i stekande sol.
Moas fina ögon vela vara med i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0