Wonderful life.

Har varit hemma ett tag nu. Har varit en jättehärlig dag faktiskt. Det blev jättevarmt under dagen. Har även fixat E(G) i engelska och fick sen reda på att jag fick D(G+) på svenska nationella. På svenskalektionen så fick vi käka tårta också. Har även haft sista riktiga skoldagen med Amanda, kommer sakna henne nästa år! Imorgon är det avslutning och jag känner mig som ett litet barn. Det typ pirrar i magen och sånt där, haha. Så imorgon kommer Amanda till mig så "fixar" vi oss lite till avslutningen.
Snart så ska jag dra till stenö med Moa och Amanda. Vi ska typ sola och kanske bada också. Sen när jag kommer hem så ska jag välja kläder till imorgon och våga håret.
Amanda hittade sin drömkille inne på Team Sportia. Tycker inte han var så fin och trevlig precis. Väldigt tyst faktiskt. Men snygg tröja hade han ju iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0