My message is you can do anything if you just put your mind to it.

Godmorgon! Vaknade faktiskt tidigt för att vara mig. Vaknade runt 10:30. Har precis ätit lite frukost med mamma och nu sitter jag här. Funderar på att hoppa på springbandet. Nu får det vara slut med att äta godis varje dag och knappt motionera någonting. Precis som Madde skrev på sin blogg så känner jag mig mycket mer tjock och pluffsig mot för vad jag var förut. Så nu får det blir en ändring på det!
Strunta i att det är en konstig bild från när jag precis kommit ur duschen. Den här bilden är tagen för någon månad sen. Vad hände sen liksom?

Kommentarer
Postat av: madde

Håller med! Nu läre vi få tillbaka våra snygga kroppar som vi egentligen har, och sluta äta så mycket onyttigt! :D <3

2012-03-03 @ 12:52:22
URL: http://maddeeey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0