Tisdag.

Fyfan vilken natt. Kunde inte somna eftersom jag somnade på soffan på dagen. Somnade iallafall runt 04:00 ungefär? Drömde även då hur konstiga drömmar som helst, vaknade sen upp vid 07:00 och var helt blöt av svett och mådde jätteilla. Somnade om och vaknade av att pappa väckte mig och var lika konstig då så jag blev hemma idag. Sov jättelänge och åt sen lite frukost. Skulle vela gå ut och få i mig lite luft men orkar inte ens röra mig. Så idag blir det att sätta på sig mysdressen och sen hänga i soffan hela dagen och kolla på film. Imorgon har vi studiedag men såklart så har jag tid hos ungdomsmottagningen klockan 11:00. Ska fixa nya p-piller. Men nu ska jag slå läger i soffan, puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0