Failure does not come from falling down, it comes from not getting up.

Igår var jag ju som sagt med Amanda. Blev inte att vi satt i någon park i kvällssolen precis. Träffade massa folk och drack lite. Sen vid 12 ungefär så skulle hon dra på krogen eftersom hon fyllde 18 igår. Så då drog jag hem. Och idag har jag varit sjukt seg. Har legat i sängen och kollat film ett tag och snart ska vi käka. Blit kött, potatissallad och vanlig sallad här hemma idag. Erik kom hem nyss också, han har varit på fotbollsläger uppe i Junsele sen i torsdags. Har saknat honom, så skönt att han är hemma nu. Sen efter jag käkat så ska jag plugga lite till företagsekonomi provet som jag har imorgon.

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra Ellenor kämpa på med läxorna du ;) Ps. Du Är Bäst <3

2012-05-28 @ 01:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0