If I could be with anyone, I'd still choose you.

Hejsan! Hela min dag har jag tillbringat på soffan. Gjorde nationella imorse och efter det hade vi håltimme i 3½ timme, så drog hem och sov. Fick sen reda på att vi inte hade någon matte så tog bort sminket och la mig och fortsatte sova. Så har legat där hela dagen. Kan även säga att jag verkligen hatar pollenallergi! Har inte kunnat andas på typ en vecka nu. Är jättetäppt och får ingen luft genom näsan så får andas genom munnen hela tiden, vilket jag hatar. Blir typ överlycklig när jag kan andas genom en näsborre, haha. Kravlade mig upp ur soffan och käkade lite förut och nu sitter jag här och kollar på andra avenyn.
Haha, när jag var som värst snorig och snöt mig hela tiden så var jag såklart tvungen att googla och ta reda på vart allt snor kommer ifrån osv. Så nu kan jag det mesta om snor. Så om ni vill veta något om snor, så fråga mig;) Blev mycket snack om snor i det här inlägget, haha. Men nu ska jag fortsätta chilla framför andra avenyn, puss!
true shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0