Love is when you have 100 reasons to leave someone, but you still look for one reason to fight for them.

Tänkte göra en liten uppdatering så ni inte tror att jag har kvävts av snoret. Haha. Har blivit mycket bättre i allergin nu. För tillfället så kan jag andas genom båda näsaborrarna. Första gången på en vecka, underbart. Vaknade upp ungefär klockan 10:00 imorse och kände att allergin var på väg igen. Kliade i halsen och snorade jättemycket. Så gick upp och knaprade i mig piller och sprutade näsan full av nässpray och la mig igen. Kan ju inte säga att min näsa mår bra för tillfället. Helt röd och torr, haha.

Sitter just nu och lyssnar på grym musik och tänkte plockade undan lite på rummet. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Kanske kolla på en film med mamma. Får se om jag bloggar senare eller inte, puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0