I thought you took my breath away, but then I realized it was your bullshit that suffocated me.

Kom hem för ett tag sen. Gick och la mig när jag kom hem och sov i en timme sen drog jag ut och gick med mamma och pappa. Sen fick jag övningsköra lite. Har inte börjat gjort det och har inget riktigt tillstånd, men lite får man ju prova. Gick hur bra som helst! Fast pappa var lite orolig eftersom jag gasade som fan, haha. Ska fixa tillstånd och blablabla snart. Just nu sitter jag och käkar nudlar och dricker påskmust. Ska väl kolla på andra avenyn tänkte jag tills big brother börjar. Har även köpt en skinnjacka, var på tiden! Tack mammsen och pappsenLägger in bild på den imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0