Do everything, regret nothing.

Kom hem för typ en timme sen. Var meningen att det skulle vara fest hos Moa igår. Men det var typ inge folk som kom. Så drog till tranan med Andreas och Billy istället och dansade loss lite. Sen tog vi 01:20 bussen hem och sen åkte vi hem till Moa där vi alla skulle sova. Men blev inte så mycket sömn precis. Ingen kunde somna och alla bara sprang runt och härjade. 
 
Nu har jag precis kommit ur duschen och tänkte ta och lägga mig en stund. Mår jätteilla. Tror det beror på sömnbristen eftersom att jag bara drack en cider igår och lite bål så jag är inte precis bakis. Så nu är planen att jag ska sova ett tag, sen försöka plugga lite och sen ikväll kanske jag och Moa går ner på stan eller något bara. Blir inge sent ikväll då jag verkligen måste sova ut inatt! Puss :)
Bara 9 dagar kvar tills min klass åker till London!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0