If you never try you'll never know.

Hej. Sitter och kollar på oc nu. Låg nyss i sängen och kollade på oc, jättemysigt. Men såklart så ska ju batteriet i datan ta slut så fort så var bara att sätta sig vid skrivbordet med datan igen. Har även blivit sjuk IGEN! Var tydligen inte en sån bra idé att gå ut i fredags. Nu är hela familjen sjuk utom pappa. Ont i halsen och snorar som fan. Så less på allt nu. Säkert kommit efter jättemycket i skolan efter jag var sjuk i veckan och vädret suger. Längtar till nästa helg och till lovet. Då kommer det äntligen hända massa roliga saker! Aja nu blir det iallafall oc tills ikväll då det är solsidan och sen beck efter. Puss :)
Så fort jag känner mig less ellet trött på allt så kollar jag altid på bilderna från i somras. Fy satan vad roligt jag hade då. Minnen för livet helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0