Be weird. Be random. Be who you are. Because you never know who would love the person you hide.

Drog hem till Moa tidigare idag eftersom att hon är hemma nu under helgen. Satt och snackade lite och sen hamnade vi på en fest på skytten. Var väl inte den bästa. Folk bråkade och det var kaos. Men lyckades ha roligt ändå. Runt klockan 23:30 så skjutsade Sebastian hem mig och Moa. Sen stannade vi alla hemma hos henne ett tag innan han skjutsade hem mig.
 
Och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Tänkte kolla lite på one tree hill och grina lite. Är sjukt sorgligt i den serien just nu. Sen ska jag väl lägga mig. Får se vad som händer imorgon. Tänkte försöka plugga lite. Skriva en uppsats i religionen som typ alla är klar med och som jag inte ens har börjat med än, bra där Ellenor. Aja, nu blir det one tree hill. Puss och godnatt :)
Bjuder på en bild från dagen när vi hade skolfoto. Hade bråttom och hann inte ta någon riktigt bra bild. Därför jag är helt vit i halva ansiktet typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0