Enjoy your youth. You'll never be younger than you are at this very moment.

Har precis kollat på X-Factor och sen Beck som började direkt efter. Och nu sitter jag här och ska försöka skriva den där uppsatsen på religionen. Såg på Maddes blogg att hon hade satt upp såna där ljusslingor igen. Vilket påminde mig om att sätta upp min också. Så nu är det jättemysigt i rummet. Knäpper en bild imorgon så ni får se. Vad mer har jag gjort idag? Har varit på Hällmyra med mamma och pappa och gått. Gick bara 1,7 km med dom för alla var lite seg idag. Själv fick jag värsta feelingen och vela bara springa som fan så jag gick samma sträcka igen. Försökte mig på att jogga lite vilket inte var det bästa. Astma + dålig kondition + nyss varit sjuk = dålig kombo. Höll seriöst på att dö. Aja. Sen har vi varit på Jysk och kollat på en ny säng åt mig. Beställde hem en så får se när dom får hem den. Men nu måste jag börja skriva den där j*vla uppsatsen som aldrig blir klar.. Hörs imorgon, puss!
Just nu. Ni ser ju lite av slingan i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

F I N A S T <3

2012-09-17 @ 00:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0