Keep your head held high,ladies. There are bitches out there who'd love to see you fall.

Hej! Den här dagen har varit lite sådär. Är fortfarande sjuk och har varit det hur länge som helst känns det som. Så gick hem på lunchen och tänkte käka hemma eftersom det var så äcklig mat i skolan och sen dra tillbaka och gå på religionen men jag orkade helt enkelt inte. Tog en alvedon och la mig och kollade på film med mammsen. Sen drog jag och Madde ut till Lindex och kollade. Kom därifrån med två par trosor iallafall. Nu ska jag gå och käka, sen klockan 20:00 blir det att kolla på X-factor ikväll igen. Imorgon går man 07:45 - 16:00. Får se hur fan man ska orka det. Men nu ska jag käka, hörs någon dag, puss! :)
Suddiga bilder, men det får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0