Lite om nyår + nya kläder

Hallå! Åkte till Uppsala i söndags för att fira nyår där. Var ju kul i början men sen blev det massa bråk och blablabla. Orkar inte skriva om det. Gillar egentligen inte nyår. Man förväntar sig så mycket och får för sig att allt kommer vara superkul men oftast blir det inte som man tänkt sig. När jag kom hem idag så fick jag iallafall julklappar som var lite försenade. Blev jätteglad och allt satt helt pefekt. Hur kul är inte det när man har beställt från internet och allt sitter som det ska? 
Dåliga bilder men orkade inte vara så noga. Den rosa tröjan är mycket mer rosa i verkligheten! Nu ska jag hämta lite mer te och kolla något avsnitt ur Sons Of Anarchy innan jag kryper ner i sängen. Ha det bra 

Kommentarer
Postat av: Det Vet Du

Du skulle ha varit hemma istället för då hade du inte blivit bestulen av din parfym och laddare...men eftersom den stackare som snodde grejerna är så jävla låg så kan man ju bara hoppas att det inte händer någon annan...men den risken är nog liten den med...Hoppas ju verkligen att parfymen kommer stinka skit på henne och en allergisk reaktion uppstår och laddaren får en kortslutning så mobben tvärdööör!!

2013-01-06 @ 02:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0